Polecam korzystanie z Wygodne Zwroty – należy kliknąć w banner na dole strony “Nadaj przesyłkę” 🙂
Adres do zwrotów:
ul. Poleska 13/13
51-354 Wrocław
tel. 792589501
Nie ma możliwości zwrotu osobistego.
Zwroty
W jakim przypadku możesz dokonać zwrotu?
Masz prawo do zwrotu (odstąpienia od Umowy sprzedaży) w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Pamiętaj, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu jeśli korzystałaś z niego w inny sposób niż “było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu” – w uproszczeniu odpowiadasz za ewentualne wady produktu (pobrudzenia, przedarcia, brak guzików, zapach proszku/dezodorantu itp – wyjątkiem jest zapach, którym są perfumowane wszystkie paczki przed wysyłką w Forise), który zwracasz. Oznacza to tyle, że jeśli uszkodziłaś produkt, który chcesz zwrócić, musisz się liczyć z tym, że za powstałe wady będziesz musiała zapłacić. (art. 34 ust. 4, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta )
Co jeśli otrzymałam produkt wadliwy?
Jeżeli dostałaś produkt z wadą, przysługuje Ci prawo do reklamacji – więcej informacji;
Co musisz zrobić aby dokonać zwrotu?
Możesz poinformować mnie mailowo (zwroty@forise.pl) o chęci i powodzie zwrotu – nie jest to obowiązkowe, jednak Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Z wysyłką zwrotu nie trzeba czekać na odpowiedź z mojej strony – jeżeli nie masz żadnych pytań czy wątpliwości możesz śmiało wysyłać paczkę.
Kolejnym krokiem z Twojej strony jest spakowanie zwracanej rzeczy (upewnij się, że jest odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem podczas transportu) wraz z formularzem zwrotu (kliknij aby pobrać) (w razie braku możliwości wydruku proszę do zwrotu dorzucić odręcznie spisane najważniejsze informacje – imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwę zwracanych produktów i w przypadku płatności za pobraniem – numer konta bankowego) i wysłanie na adres :
Forise
ul. Poleska 13/13
51-354 Wrocław
tel. 792-589-501
Sama wybierasz najwygodniejszy dla siebie sposób wysyłki. Ty ponosisz koszty wysyłki zwracanego towaru – oznacza to, że przesyłki wysyłane za pobraniem (z płatnością przy odbiorze) – nie będą przeze mnie odbierane. Zwrot musi dotrzeć na podany powyżej adres, tak więc wysyłki do paczkomatów również nie wchodzą w grę.
Jaka kwota, kiedy i gdzie zostanie Ci zwrócona?
Zwrotu płatności dokonam niezwłocznie – tzn. jak najszybciej, maksymalnie do 14 dni od dnia w którym zostanę poinformowana o odstąpieniu od umowy. Mogę “wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.” (art. 32 ust. 3, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ) – i z tego prawa będę korzystać, w praktyce oznacza to tyle, że im szybciej wyślesz paczkę, tym szybciej otrzymasz zwrot płatności.
Zwrotu płatności dokonam tą samą drogą, którą wybrałaś do opłacenia zakupu.* Jeżeli preferujesz inną metodę, należy to zaznaczyć w formularzu zwrotu.
*W przypadku zamówienia opłaconego przy odbiorze, należność zwracana jest na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu.
W przypadku całkowitego odstąpienia od umowy (zwrotu całości zamówienia) zwracam Ci wszystkie poniesione przez Ciebie koszty, w tym koszty wysyłki zakupionego przedmiotu – z wyłączeniem różnicy związanej z wyborem innej metody dostawy niż najtańsza. W praktyce oznacza to tyle, że jeśli podczas zakupu wybrałaś najtańszą opcję wysyłki – całość zostaje zwrócona na Twoje konto. Jeżeli wybrałaś którąś z droższych opcji – zwracam tyle ile kosztował produkt + najtańsza forma wysyłki dostępna na stronie. (“Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów” – art. 33, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta )
Reklamacje
Skontaktuj się bezpośrednio ze mną (zwroty@forise.pl), w tytule napisz “reklamacja” i nr. zamówienia, a w treści opisz co jest “nie tak” z produktem, bądź zamówieniem. Świetnie będzie, jeśli załączysz również zdjęcia.
Odpowiem na wiadomość jak najszybciej i wspólnie zadecydujemy o dalszych działaniach w związku z reklamowanym zamówieniem.